Ecuador-2015.reismee.nl

Welkom op onze Reislog

Hallo en welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevindwn en waar we geweest zijn Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

We zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Monique en Frans

Ans en Geert

Beste Monique en Frans,
Een hele fijne reis toegewenst. We zijn benieuwd naar jullie verhalen en foto's en kijken er met belangstelling naar uit. Pas goed op hè en kom gezond en met veel indrukken behouden thuis. Maar dat zal jullie zeker lukken!

Jack

Geweldig naar de Galapagos eilanden. Wat een superbestemming. Een fijne vakantie. Ik kijk uit naar jullie verhalen en foto's

groet
Jack en Martin

Jules en Miep

we zijn zeer benieuwd naar jullie ervaringen, wensen jullie een mooie tijd. We volgen jullie. het boeit ons enorm.
Jules en Miep